Φεβρουαρίου 24, 2011

.. να γινεται η μαθηση .. ενας τροπος ζωης ..

... αυτα που εμαθα σημερα .. νηφαλια τοποθετηση .. πανω στο ..γηρασκω αει διδασκομενος .. και γιατι αισθανθηκα .. οτι πρεπει να τα καταχωρισω .. αυτα που εμαθα .. ποιος ο λογος αυτη η υποδειξη στην μαθηση .. τι ειδους μαθηση αξιζει να γινεται μνοια της .. μου ερχεται στο μυαλο .. η μαθηση-παπαγαλια .. η rote learning .. των εγγλεζων .. στα αγγλικα .. την γλωσσα .. οχι των ανθρωπων .. και οπωσδηποτε δεν ειναι αυτου του ειδους .. η μαθηση που αναφερομαι

αλλα ειναι η μαθηση .. που γινεται πραξη .. καθοριζει τον τροπο δρασης ..και αντιδρασης .. σε οσα μου συμβαινουν στην ζωη .. σε οσα ενας ανθρωπος .. η ζωη απαιτει απο αυτον .. να τα ξεπερασει .. να βρισκει λυσεις στα προβληματα .. που συναντα στο διαβα του .. να γινεται η μαθηση .. ενας τροπος ζωης ..

οι ιδεες μορφωνονται .. καθως αυτες επεξεργαζονται .. απο το μυαλο .. απο τον νου .. δεν χρειαζεται να περιμενεις .. να μορφωθουν για να τις καταγραψεις .. το 'μορφωθουν' .. πηγαινει στο να παρουν μορφη .. και η 'μορφη' .. στο νοημα .. αν αυτα που καταγραφεις .. οι λεξεις που αραδιαζεις σε ενα κειμενο .. εχουν νοημα .. βγαζουν νοημα .. για σενα .. και για αλλους που τα διαβαζουν .. η εξελιξη τους ειναι .. δυναμικη .. αλλαζει καθως καταγραφονται .. η 'δυναμικη' πηγαινει .. στο οτι οι ιδεες .. οι ιδιες .. αυτες καθ' αυτες .. οδηγουνε στην ολοκληρωση τους .. στο νοημα που θα βγαλουν .. για σενα .. και για αλλους

ο καθε ενας .. διαφορετικο μυαλο .. θα προσεξει μια διαφορετικη αιχμη .. και αυτην θα την αναλυσει .. και εξελιξει .. και θα βγαλει συμπερασματα .. ενα multi-processor approach .. προσεγγιση .. η κοινωνια πανω στο μοντελο του .. parallel computing .. καθε μυαλο στα ατομα που απαρτιζουν μια κοινωνια .. ενας παραλληλος υπολογιστης .. ενα μοντελο κοινωνιας .. που συνεχεια εξελισσεται .. βελτιωνεται ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: