Νοεμβρίου 23, 2012

Υπαρξη. Νοιωθω καποιος. Απο καπου ..καποιος αρχισε ..αρχιζει ..καποτε ..θα αρχισει ..


απο καπου ..καποιος αρχισε ..αρχιζει ..καποτε ..θα αρχισει ..


"Αλλοι υπαρχουν κι αλλοι κακες απομιμησεις ισχυριζονται την υπαρξη τους για να νιωσουν καποιοι."




υπαρξη .. υπαρχουν .. ξερουν ..γιατι υπαρχουν .. εχουν γνωση .. ποση γνωση ..

..εχει η γνωση ..τελοιωμο..

ποτε βιωνουμε την υπαρξη μας .. οταν .. αυθαιρετα.. αποφασισουμε ..καποια στιγμη οτι μαθαμε αρκετα .. δεν χρειαζομαστε αλλη γνωση .. εστω ..

και απο που ..μαθαινουμαι .. οσα ειμαστε ικανοποιημενοι.. οτι μαθαμε .. επιφοιτηση .. η απο αλλους ..απομιμηση ..



ισχυριζομαι την υπαρξη μου .. φωναζω ..θελω να φωναξω ..οτι υπαρχω και εγω .. για να νοιωσω καποιος ..

ποιο ειναι το μετρο μου .. η παρασαγκα μου .. τι ειδος .. νιωσιμο ειναι αυτο .. το αισθανομαστε ..μεσα μας .. η περιμενουμε να μας πουν ..να το νιωσουμε ..

να νιωσουμε ..καποιοι .. στα ματια των αλλων .. αυτο ειναι το ζητουμενο .. αυτο θεωρεις οτι ζηταω ..

ποσο βαθεια  με κοιταξες στα ματια ..εισαι ..σιγουρη ..οτι κοιταξες καθολου ..

τι αξιζει .. ποσο αξιζει ..ποιο αξιζει ..

..τα ματια των αλλων ..η τα ματια τα δικα μου .. αλλα .. οχι παντως ..τα ματια τα δικα σου ..


τι αλλο ειναι αυτο το ..νιωσιμο ..αν οχι .. το .. να νιωσω οτι υπαρχω .. γιατι ..μου το στερεις .. στο

..σβερκο ..σου ..καθισα .. η ..μονο εσυ εχεις το δικαιωμα της υπαρξης ..


"Φτανει που μοιαζω με ολους οσους γνωριζουν τι θα πουν ολα αυτα που εγω φωναζω χωρις να κατανοω."

κακες απομιμησεις ..

που δηλωνει οτι .. εχουμε και ..καλες απομιμησεις ..

μοιαζω .. γνωριζουν τι θα πουν .. που νομιζω .. οτι γνωριζουν .. και ..μιμουμε ..κακιστα .. αντι να μιμηθω ..καλλιστα .. να γινω εγω .. να υπαρχω εγω .. on my very own terms ..

αβυσσος .. που λεμε  ..η ψυχη ..αυτα που εχουμε στο νου μας ..στην σκεψη μας ..και .. δεν ειμαστε παρα στο χειλος της .. και εγω .. και εσυ ..και ο οποιος αλλος


αρκετα .. με τα τερατα της λογικης .. που ξερουν ..παντα και παντοτε .. τι κανουν ..τι λενε .. ακομα και απο τα ..γενοφασκια τους .. .. καλοκουρδισμενα πορτοκαλια ..

ενω το μονο που κανουν ειναι να παραπαιουν σε αυτο το χειλος της αβυσσου ..

η μονη διαφορα .. ειναι ..οτι το κανουν με ..στυλ ..








Δεν υπάρχουν σχόλια: