Οι αρχικές συνθήκες, οι πρωτο-κινητήριες, έχουν ήδη μπει, έχουν συναντηθεί. Οι μεταβλητές και παράμετροι του συστήματος ελληνική κοινωνία σε οργασμό. Συνέχεια δημιουργούν και δοκιμάζουν πάμπολλες τροχιές, με μεγάλη ταχύτητα αν συγκριθούν με τους αργούς ρυθμούς της κοινωνίας πριν.
Σε αυτόν τον οργασμό, οι μεταβλητές συνέχεια αλλάζουν παίρνουν νέες τιμές και εκφράζονται στα λεγόμενα, όπως αυτά παρουσιάζονται μέσα από τις μαρτυρίες που περνάνε στο διαδίκτυο, στα μηνύματα sms και στις σελίδες των εφημερίδων
"για τη δημόσια συζήτηση η οποία εξισώνει την απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής με τη φθορά της περιουσίας."
"Δεν θέλουμε να ζούμε σε μια χώρα όπου δεν έχουμε εξασφαλίσει καν το δικαίωμα να ζούμε ελεύθερα."
"Ήταν απαράδεκτο αυτό που έγινε. Η Αστυνομία θα έπρεπε να βοηθάει. Όχι να εκτελεί"
"Αισθάνομαι οργή, θλίψη, απογοήτευση για τον Αλέξη και για τις περιουσίες των πολιτών». Τα μηνύματα, ωστόσο, είναι μοιρασμένα ανάμεσα στη δικαιολογημένη αγανάκτηση για τον άδικο χαμό του νεαρού παιδιού και στην αδικαιολόγητη κατά πολλούς βία, η οποία- όπως αναφέρουν- στρέφεται εναντίον των περιουσιών αθώων πολιτών."
Το διαδίκτυο τα πολλαπλασιάζει, κάνει τον κάθε ελληνα πολίτη ενεργό κομμάτι στην διένεξη αυτή
"ΚΑΨΑΝΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΑΚΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΓΚΟΜΑΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ Κ ΤΑ ΧΡΕΗ."
Τι παίζεται σε όλη αυτή την διένεξη
"Dhladh na analogistoume oloi oi polites tis efthines mas ke na alaksoume to systhma.
"Δηλαδή να αναλογιστούμε όλοι οι πολίτες τις ευθύνες μας και να αλλάξουμε το σύστημα."
"Alazh mono ama emeis katalawoume oti den mporoume na litourgoume me thn Nootropia ths Arpaxths, tou Rousfetiou, ths efkolhs Lyshs, tou efkolou xrhmatos.
"Αλλάζει μόνο άμα εμείς καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να λειτουργούμε με την νοοτροπία της αρπαχτής, του ρουσφετιού, της εύκολης λύσης, του εύκολου χρήματος."
"Όσο για την καθημερινότητα έχει φθάσει σε τέλμα."
Απόψεις που καταβιβαζουν την σημασία των γεγονότων, θέτοντας ότι υποβολιμαία έγιναν ότι έγιναν, τυχαία γεγονότα που κάποιοι επιτήδειοι εκμεταλλεύτηκαν, και παραγνωρίζει την αξία των αρχικών συνθηκών, όπως αυτές διαμορφώθηκαν κάτω από την επίδραση των δρώμενων με την πάροδο του χρόνου μέσα στις ελληνικές κοινωνίες, στην εξέλιξη της παρούσας κατάστασης.
Δεν είναι το ένα η το άλλο sms στο διαδίκτυο η στην κινητή τηλεφωνία, που έσπρωξε τους ανθρώπους στους δρόμους, βαθιά βουτηγμένους στα κελεύσματα της καθημερινότητας, ξεπερνώντας την λοχευουσα αδράνεια, για να εκφράσουν και προβάλουν τις απόψεις τους στα διαθέσιμα μέσα ενημέρωσης, αλλά οι συνθήκες που είχαν ήδη ωριμάσει, τις αρχικές συνθήκες που έδωσαν την ώθηση, να κάνουν ότι έκαναν.
"Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΤΟΥ SMS ΕΙΧΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΣΚΟΠΟ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΘΡΗΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ Ή ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΣΤΙΜΗΣ: ΟΠΩΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ) ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ. ΜΟΛΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΠΑΡΑΥΤΑ ΤΟ SMS, ΒΓΗΚΑΝ ΠΑΡΑΥΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΚΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΚΤΡΟΠΑ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ."
......
The initial conditions are already set. The variables and parameters of the system Greek society in gear. Constantly generate and test a multitude of trajectories, at a great rate if compared with the slow rhythms in the society before.
Every parameter already present exercise its pull. Influence the path, created trajectories, take. The main two parameters being private property and human individual.
Trajectories converge or diverge towards/away the already established attractors, based to a great extent on property with loose ties with the human individual.
The human individual parameter however, is on the go. It has dynamics that exercise a greater pull on the developing trajectories, and converge towards the ideal, the human individual is, and form new sets of attractors nearby. While at the same time diverge away from the private property's shadow, further and further away.
The newly found attractors, will provide for the norms that individuals use to deal with matters in society.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου